You have no items in your shopping cart.
Compas Box Etheral Blended Malt Scotch Whisky škotski mešani malt viski premium kvaliteta, na
tržištu plasiran povodom 65. godišnjice legendarnog francuskog trgovca alkoholnim pićima La Maison
du Whisky u Francuskoj. Ehteral predstavlja svojevrstan omaž prvom mešanom maltu koji je Compass
Box proizveo pod imenom Eleuthera. Ovaj viski nastaje mešanjem više maltova premium kvaliteta,
među kojima su Highland Single Malt (43% Old Pulteney), Speyside Single Malt (17% Miltonduff) i dva
Islay single malta (39% Caol Ila + Ardbeg), svi između 17 i 26 godina starosti. Proizvodnja je ograničena
u 2430 boca.
Odlikuju ga kompleksne i bogate arome citrusa, limuna, marmelade, zelene jabuke i zelenih badema, na
koje se u pozadini nadovezuju note morske soli, joda i začina, protkane tonovima borovih iglica. Ukus je
pun, snažan i kompleksan, elegantan i živahan, kiselkasto voćan sa aromom limuna i narandže, na koje se
nadovezuju note crvenog grejpa, ananasa i tropskog voća, zaokružene tonovima vanile i meda, sa umerenom
notom bibera, zelenog ječma, nane, anisa, treseta i katrana u pozadini. Završnica je prilično duga i postojana,
sa aromom začinskog bilja i karanfilića, uz nagoveštaj morske soli i treseta, protkana notama kafe, meda i
čokolade, sa blagim nagoveštajem kamfora i katrana. Izuzetan mešani malt koji karakteriše lepo uravnotežena
i fino izbalansirana kombinacija voćnih, slanih i nota dima.
Zemlja porekla | Škotska |
---|---|
Destilerija | Compass Box |
Zapremina | 0.70l |
% alkohola | 49% |
Uvoznik | Invitto doo |
Compass Box je jedinstveni proizvođač viskija u svetu. Ovu malu nezavisnu kompaniju osnovao je
2000. godine John Glaser, bivši direktor marketinga kompanije Johnnie Walker i specijalizovao za
proizvodnju mešanog malta koji kupuje od velikih proizvođača viskija. Osnovni asortiman kompanije
Compass Box čine mešavine The Spice Tree, The Peat Monster, Story of the Spaniard, Oak Cross i
Hedonism blends, a redovno proizvode i limitirane serije. Posebno se ponose kreativnim i inovativnim
pristupom u proizvodnji poput The Spice Tree iz 2005. godine koji je Škotsko udruženje viskija (Scotch
Whisky Association) zabranilo zbog visećih letvi unutar bačvi. Uprkos ulaganjima Bacardi grupacije
tokom 2015. godine, kompanija nastavlja da pruža otpor tradiciji, posebno u svojoj kampanji pod
nazivom Transparentnost škotskog viskija, koja je pokrenuta 2016. godine nakon još jednog neslaganja
sa SWA, ovog puta zbog njihovog detaljnog otkrivanja recepata svojih viskija.