You have no items in your shopping cart.
Martini & Rossi Fiero Vermut aromatizovano vino sa esencijom Mediteranskog citrusnog
voća i crvene narandže. Ružičasto crvene boje, sa aromom crvenog grejpa, narandže i
đusa. Ukus je pun, sladak poput sirupa, sa naznakama herbalnih tonova u pozadini, na
koje se nadovezuju citrusne arome limuna, narandže i grejpa, dopunjene laganim
kiselkastim notama vina uz nagoveštaj začina koji se tek primećuju. Završnica je suva,
sa notama sveže narandže.
Martini & Rossi Fiero Vermut predstavlja zapravo prirodnu mešavinu belih Martini & Rossi
vina, biljaka i kore narandže Murcia, uz dodatak pelina (artemisia absinthium i artemisia
pontica), što mu daje jedinstven karakter. Osvežavajući vermut sa niskim sadržajem
alkohola i intenzivnim ukusom ručno sečene španske narandže. Potiče od italijanske reči
„ferus“ što znači divlje ili neukroćeno. Odvažnog, smelog ukusa i intenzivno narandžaste
boje, sa blagim nagoveštajem prirodne herbalne gorčine, ovo je još jedan u nizu
Martini & Rossi proizvoda koji će lako osvojiti Vaše srce.
Zemlja porekla | Italija |
---|---|
Destilerija | Martini & Rossi |
Zapremina | 1l |
% alkohola | 14.9% |
Uvoznik | Rauch doo |
Kompanija Martini & Rossi poznata je širom sveta prvenstveno po vermutu odličnog
kvaliteta i partnerstvu dva Italijana čija su prezimena i danas u nazivu kompanije.
Alessandro Martini i Luigi Rossi započeli su 1863. godine u Italiji, u mestu Turin
privatni posao, koji traje duže od 150 godina. Preduzimljivi preduzetnik i kreativni
travar uspeli su da ukrste svoja znanja i dobiju vrhunski proizvod koji je i danas
jedan od najpopularnijih i najzastupljenijih vermuta na tržištu.
Porodica Rossi zadržala je potpunu kontrolu nad kompanijom sve do 1993. godine, kada
postaje deo Bacardi grupe. Prema podacima International Wines and Spirits Record (IWSR)
u 2017. godini kompanija Martini & Rossi bila je u prodaji vermuta zastupljena sa više od
45% na svetskom tržištu, a sa 30% na tržištu SAD-a. U tom istom periodu, njihov najbliži
konkurent imao je samo 7% globalnog tržišnog udela, što govori o popularnosti ovog brenda.