POZOVITE NAS:
+381 63 86 38 215
Cart0Item(s)

You have no items in your shopping cart.

Product was successfully added to your shopping cart.

POVRAT NOVCA

Poštovani kupci u skladu sa dobrom politikom poslovanja naše preduzeće Vam garantuje 100% povrat novca u sledećim slučajevima:
1. U slučaju da se dogodi da ste dobili oštećen proizvod ili da proizvod nije u originalnoj ambalaži.
2. U slučaju da ste dobili proizvod koji niste naručili.
3. U slučaju da je došlo do potpunog loma prilikom transporta.

U svakom od ova tri slučaja pored povrata novca na naš teret takođe pada trošak slanja proizvoda nazad kurirskom službom.

Ako dođe do problema iz tačke broj 1 Vaše je pravo da li želite da odaberete opciju piovrata novca ili zamenu proizvoda. Ukoliko želite da zamenite proizvod trošak ponovnog slanja pada na naš teret.

Ako dođe do problema iz tačke broj 2 odnosno ako ste dobili pogrešan proizvod isti vraćate po kurirskoj službi po kojoj vam je proizvod poslat, novac će Vam biti refundiran po prijemu proizvoda na Vaš tekući račun ili povratnicom kurirske službe. KURIR nema pravo da Vam odmah refundira novac.

Ako dođe do problema iz tačke broj 3 na nama je da Vam pošaljemo ponovo isti proizvod bez dodatnih troškova na vaš račun ili da Vam refundiramo novac.

POVRAT NOVCA U SLUČAJU PLAĆANJA PLATNIM KARTICAMA

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Enoteka Premier je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

POVRAT NOVCA SE NE VRŠI:
- UKOLIKO STE POGREŠNO PORUČILI PROIZVOD KOJI NISTE HTELI. U OVOM SLUČAJU SE MOŽE ZAMENITI PROIZVOD ALI SU SVI TROŠKOVI PONOVNOG SLANJA NA VAŠ RAČUN.
- UKOLIKO STE OŠTETILI PROIZVOD NAKON PRIJEMA OD STRANE KURIRSKE SLUŽBE.

Nazad na početnu stranu